Saturday 19 February 2011

bowlingg

9 am , pegi tuition . Aimi , welcome to ' class sesi pagi ' ! heheh . lps habis class , tunggu ayh kat bwh , tak lama lps tu fareena dtg , aicehh anggun pakai shawl ;) balik tu , siap siap nak pegi ipoh . sampai ipoh mkn kat kedai mamak dulu * layannn . then , pegi ampang superbowl , ipoh parade , hahhh maen sampai lima games . aku maen sikit sikit je sbb dah bosan asyek maen bowling je * dlm seminggu nie 3 kali maen . kat sana jumpa ngan Aina and familyy , hehehh . pastu ibu telefon chekgu yg nak ajar adek aku maen bowling tuu , nama nya Cikgu Din  * agknya lah , heheh . dea ajar haziq and ammar cara nak maen bowling dgn betul . oh aku juga terserempak ngan syed aiman * kwn skolah rendah duluu , aku just senyum je kat dea , tak tegur pun , maluuu ==' , HAHAH . gedik je . pastu kan masa aku nak baling bola bowling tu kan , tetibe kecoh kat luar tuu , rupe rupe nye ade org .. err aku tak sure kenape ngan org tuu , yg pasti ada pak guard tahan dea , pastuu ramai org berkumpul , aku nie kan jenis ' ambil berat ' so dgn bola bowling di tgn , aku nak tgk lah apa yg terjadi , tapi ibu tak bgi , so aku baling je lah bola tu , heheh , lalu tgk melalui tingkap , aku tanya ena ngan abg me , ape jadi ? tapi deme pun tak tahuu .. hehhh

No comments:

Post a Comment