Tuesday 12 April 2011

todayy * selasa

hi semua ! 
sekarang nie tgh sebuk nak cari bahan utk plbs.hari jumaat nie ada pembentangan . satu ape pun aku tak hafal lagi malah artikel / bahan pun tak cari lagi ==' hadoyyy , agak agak nak ckp psl ape ye ?


haaa,tahu tidak . kat sekolah tadi kan best ! sbb ape best , sbb aku and fana and umai seronok bergolek di belakang class mase cikgu takde.hee,act kitorang tertidur di atas riba hazirah.mak aihh,best nye tidur sambil ditepuk dan sambil berselawat mmg layan kottt :]  nak tahu lebih lanjut , tgk blog budak nie .


mase latihan rmh sukan tadi pulak , Alhamdullilah rezeki aku murah , bff aku sorang nie belanja burgerr ! Fana thanks dear ! ILY lahhh <3 latihan rumah sukan tadi,haram satu acara aku buat . bile form 3 kene lari 100 meter aku pegi kat tempat acara lompat tinggi.bile acara lompat tinggi pulak aku ddk sambil tundukkan pandangan , teheee x) rse sgt sia-sia dtg latihan rmh sukan tadi . tapi takpe,seronok dpt bergosip di tgh pdg disinari cahaya matahari yang menyinar . 

okay,taktau nak labun ape lagi dah.jumpa lagi !

No comments:

Post a Comment