Sunday 21 August 2011

im crying :'(

Hello ! 
yes,im crying.hahh know about what ? yeah,psl ni lah : sabtu and ahad ni aku habiskan masa tgk Kuch Kuch Hota Hai kat youtubee.Akhirnya,setelah dua hari bersengkang mata and bermandikan air mata dpn comp tamat sudah citenyaa.wehhhh sedih gila.aku tak penah tgk dri mula sampai habis,tu feeling semacam je haha.sanggup off phone semata-mata nak layan cite ni Hee ;) speaker letak betul betul tepi telinga,hayati setiap bait perkataan hihi,hiperbola betul -..- and em tak silap aku Kuch kuch hota hai mean sesuatu terjadi pada cinta,err something like that lah.am i right ? aku tahu pun berdsrkan pendengaran aku lah spjg watching this movie.whatever lah >< hahh,sekarang dah 10 mlm terakhir kan,rajin-2 lah bgn mlm mlm buat solat sunat.bykkan ibadah and hope boleh jumpa mlm Lailatul Qadar #Amin ! lastly,yeahh esok skolah -,- malas malas malas.hehh ko nak PMR insyi ! rajin sikit #still malas hihi kbhai :)
Love is Friendship 

No comments:

Post a Comment