Sunday 16 October 2011

Story from Cameron

Pada hari jumaat,sabtu and ahad aku telah pergi bercuti di Cameron Highland.yeahh kami bergembira di sana #sila jeolous Hee :) kami menginap di Natasya Resort dekat Hotel Equatorial yg terletak di atas bukit hee 

cari line phone Hihi,btw its just a 'lakonan'
kita nampak tinggi kan ><'
malam nak gi Pasar Malam Brinchang ;) ibu,ayah,siblings beria pakai sweater segala bagai,aku pakai t shirt je -..- HAHA
HARAP MAKLUM ! aku anak kedua but adik aku yg memakai sweater grey ternyata lebih tinggi dari kakak nya -,- and abg aku pun sudah hampir nak kalah sebab adik aku tu nak mencapai ketinggian yg sama ngan dea ;)
yeahh,mari pilihh ! manyak murah ohh :D
and aku terbeli satu spectacles di sini ><
and ini pada keesokkan harinya iaitu hari Sabtu Peace :*
menuju ke Ladang Kuda ! best woo 
yeahh,this is unicorn ! apa ? aku tipu ? meme pun ;) lihat,dea mana ada tandukk -.-'
yes,aku admit,aku tak berani pegang okay ! puas hati ? Hihi 
#muka cuak kan ? 
adik ku yg berani,gagah perkasaa ! :D Hee

okay,malas mahu upload yg lain,ini je lah yg aku rajin Hoho XD bye bye 

No comments:

Post a Comment