Tuesday 28 December 2010

swimming pool :)

swimming poool ! yes , smalam pegi kolam renang ngan ena's family . aku rse mcm x penah pegi kolam , sedang kan dlm seminggu mahu dekat 3 kali pegi .best gilaaa semalam , huhuhh . pak cik lifeguard tu pun dah kenal kitorang . setiap kali kitorang dtg , dea akan ajar ammar , aku , abg me , aina , haziq and amzar berbagai bagai teknik menyelam , bernafas dgn betul kat dlm air , terapung , mmg sporting lah pak cik tuuu . dulu mase mule mule , x suke pak cik tu sbb selalu warning kitorang . 
dulu ,  aku ngan ena x pakai bju renang , tpi teringin nak mandi kolam besar , x kan nak mandi kolam bdk kecik je kan . tu lah slalu curi curi mandi kat kolam org besar , pastu slalu kene wisel oleh pak cik itu , heheh :) tpi skrang relationship kitorang ngan  pak cik tuu dah ngam dahhh . aku ngan ena pun dah taubat , kitorang mule pakai bju renang dah , sexy tahuuu , hahahah . smlam , aku dah reti terapung kat airrrr ! * BANGGA GILAAAA !  even amzar pun dah pandai mandi kat kolam org dewasa . amzar dah pandai terapung , nyelam , sikit sikit lah kerna pak cik lifeguard tu yg ajar .
 THANK YOU PAKCIK LIFEGUARDDD :D . hahhh , sekarang aku dah obses dgn kolam renang , rse setiap hari nak pegi . heheh , oky , FINISH .

No comments:

Post a Comment