Wednesday 16 March 2011

homeworkkkkk =='

harini dah hari khamis , esok jumaat , day after tomorrow dah ahad , then , skolah balikkk ! cptnye mase berlalu xP . hahhh harini baru aku nak buat homework yang menimbun * suke buat keje saat akhir =='
nie aku nak kongsi kesedihan , huwaaaa haritu aku beli clip rambut , skali dah hilangggg ! mana aku letak nieee . dah lah comell xD * wink wink




gambar pertama adalah gambar aku kononnya membaca fakta science dgn tekun =='
gambar yg kedua tu pulak , suatu perasan yg sukar digambarkan dgn kata kata tentang keasyikan dan keseronokan apabila membaca fakta sejarah ^^'
gambar ketiga menunjukkan homework yg byk , tetapi aku memejamkan mata utk tidak melihatnya .agknya baru 5 % aku buat homework xD

hahhh , doakan aku supaya dpt buat homework dgn aman dan berjaya menyiapkannya .




No comments:

Post a Comment