Saturday 11 February 2012

This is so Awesome !


Hello girls and boys out there ! Assalamualaikum, sihat ? Alhamdullilah :)
tahu tak, tahu tak, harini 11 February merangkap hari Sabtu, my bestfriend, Umai Adlina and i went to Gua Tempurung, awesome gilaaaa wehhhhhh ! serious, best gila. okay, memandang i ada mood, so i akan story ngan korang kay.

7 am
kalut kuar rumah cepat-2 sbb parents umai and umai dah tunggu dpn post office, dah lah i tak beli battery torchlight lagi, mlm tu try cari kat 7 Eleven tapi tade stock. so pagi-2 tu cari kedai kedai sekitar Kuala Kngsar, unfortunately, tade pulak size battery yg dicari, dpt beli satu baterry je :p alhamdullilah, masa ayah umai tgh isi minyak, aku try cari kat dlm kedai minyak tu, nasib aadaa tawww, kalu tak bergelap lahh i kat gua tuu ^^


8 am
sampai kat Skolah Izzuddin Shah, actly i ikut rombongan skolah izzuddin which is cousin umai cikgu situ, so kitorang join lah kan :D both of us naik kete cikgu perempuan, Thanks Cikgu Shida, Cikgu Farina and Cikgu ....... i lupa lahh nama lagi sorang cikgu hihi. maaf x)


9 am
sampai kat Gua Tempurung, cikgu uruskan segala urusan, then masuk dlm gua Tempurung, mula mula panjat tangga MasyaAllah penat nyaa,tangga dah lah kecik-2, haiyaaaa. tapi kami kuatkan semangat cehhh



around 10 am-12.05 pm
sepanjang kat dlm gua tuu,mmg adventure lahh, bayangkan kene meniarap dlm air segala, merangkak and mengelonsor. bab mengelongsor tuu i cuak gilaaa,mahu tak nya, dah lah licin, curam pulak tu. cikgu tu duk suh i cepat, heh stress teman tau haha :) tapi yg pasti, mmg basuh lenjun lah baju kan. I and Umai jalan ngan group Kakak from UITM Seri iskandar, diorang pun join tour ni.


tapi kannn paling menyedihkan ialahh kami tak bawa camera :'( sangat sangat menyedihkannn. 


ni je yg sempat dicaptured :
#tpi ada jugak photos kami kat camera kakak uitm tu, heee


edit by: Umai 

The End
btw ni first entry i bahasa kan diri as 'I' this is because i bru realised blog ni public, bukan budak sebaya i je yg bacakan, ada yg lebih tua dri i, tak elok kalu bahasa kan diri as 'AKU' seperti entry sebelum ini :) masa tulis entry ni pun, asyik tersilap tulis aku je ><



No comments:

Post a Comment