Saturday 28 January 2012

Best Photo Contest by AkinAmar

Peace be upon you and Hello guys and girls :)
hey hey,i join contest lahh,lama tak join.so berminat gila ngan hadiah nya which is Lomooooo ! damn,aku suka sgt ngan lomo ><



contest by Kak AkinAmar :D




saya rasa gambar saya best keranaaaa bla bla bla blaaa :p hee im kidding.sambung balik Kerana ini gambar saya with my bestfriend namely Adlina Umairah and kami pakai maxi skirt same colour,iaitu grey :)
saya sanggup berhempas pulas cari baju/gaya yg sesuai utk pakai skirt yg sama ngan bestfriend saya ni,sbb kitorng dah promise nak pakai skirt sama.fyi,ini first time saya hang pakai skirt hihi ^^

lastly,saya tag :
jeng jeng jeng

Done,akak saya nak lomo tuuuuuuu XD since saya form 3 lagi please please #mukacomel hihi




No comments:

Post a Comment