Wednesday 25 January 2012

GoodBye Girls

Aku ingin engkau selalu
hadir dan temani aku 
di setiap langkah
yang menyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupku

okay,sedih gila harini.well harini sume bestfriends aku dah decide either nak gi boarding school ke tak.and unfortunately for me,diorang sume pegiiiiiii ! its okay korang,korang pegi lah for your sake gak kan.sedih ni sekejap je,watlek Insyi :D


masa waktu Bio which is after recess,my friends yg nak pegi boarding school tu kena pegi pejabat utk uruskan proses berhenti/tukar school.baru 2 waktu Bio,iaitu selama 1 jam lebih aku dah rasa kehilangan dan kesunyian class without them.ohMyAllah,skrg aku rsa mcm mls je nak pegi school :'/ then,waktu Agama,ustaz suh siapkan notes,sbb ustaz ada urusan.waktu tu lah kitorang nangis sakannn :p 


wehhh aku tak sanggup kehilangan korang.serious wehh ! although aku bru kenal Eika and wany for 3 years,but aku rasa mcm dah lama kenal korang.aku syg sgt kat korang.Fafa,aku pun rasa sedih sgt nak berpisah dgn ko,friend since standard one :) Ilove you girls so DAMN MUCH 


this entry special for those yg pegi boarding school tu,i hope korang be tough,i know as a freshie mesti ada buli buli sikit #agaknya lah so cekal kan lah hati korang.


credit to : Eika,Fafa,Wany,Fifi,Hani,Hazirah,Ain,Haida,Zawani,Saharida and others 


4 Science 1 ! you the best XD walaupun kita hanya sempat seclass tak sampai sebulan,tpi korang the best lahhh.dlm kehidupan,kita pasti bertemu dgn detik perpisahan,walaupun perpisahan itu meyeksakan,aku redha :] 

No comments:

Post a Comment