Friday 20 January 2012

its okay,Insyi :D

Peace be upon you :D
okay,semalam jumaat 20 January.tawaran utk sbp and mrsm keluar.so the results was
 ________________ 
ANDA TIDAK BERJAYA ! damn it 

tape lah nak buat cmne kan tade rezeki.
pagi pagi,sebaik Umai kata tawaran sbp dah kuar,mula lah kalut semacam.
then,ajak cikgu gi library,nasib baik cikgu ikut je.so,di library,kami menanti dgn penuh debaran sementara tunggu kawan pinjam lappy cikgu.agak agak after 15 minutes,lappy pun sampai.and kami pegi ke web kementrian pelajaran utk check.

aku org first yg check,mula tgk dea kata tak berjaya,okay boleh control lagi mood sedih tu.
tpi akhirnya mood sedih tu tak dpt dibendung lagi tatkala most of my besties,dpt tawaran,yeayyyy air mata saya mengalir dgn deras seperti air terjun Niagara #hiperbola -,- 

serious sedih wehhhhhhhhh :( tape,bljar kat mana mana pun boleh kannn.
balik rmh,bgtau kat parents aku tak dpt twrn,dan aku nangis lagiii,gi online,tgk friends kat fb pun ramai dpt tawaran,aku sedih,then log out,duk dlm bilik,nangis lagi.

mlm pun nangis lagiii,huh smpai tak dinner lah aku,sedih sgt lol.
and now,aku dah tough sikit,tak heran pun kalu tak dpt sbp/mrsm hee

so my bestfriends yang dpt tu sebaik baiknya pegi lah
sbb bkn senang kan nak dpt tawaran,sekali seumur hidup :D

to myself,be happy and chill.dekat skolah biasa pun boleh berjaya kan !

No comments:

Post a Comment